Matvägran

2010-03-28 20:59:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Den senaste tiden har Max ätit sämre och idag har han knappt ätit något under dagen. Han drack en halv flaska välling imorse och sen har han totalt ätit ca 2 skedar mat, lite russin, några ostskivor och några kakbitar. Som tur var drack han i alla fall en hel flaska välling innan han somnade.

Vet inte om det är någon fas eller om han håller på att bli sjuk. Marcus hade lite feber igår och har varit jättetrött hela helgen och jag känner mig tjock i halsen idag och fryser. Känns som att jag är på gång att bli sjuk.

Får hoppas vi allihopa sover bort det under natten!

Idag har jag och Max varit och firat min mamma som fyller år imorgon. Marcus var hemma och vilade!




Kommentarer
Josefine

Precis samma med Ronja idag, hon har i princip inte ätit nåt alls! Och det har blivit sämre på sista tiden överhuvudtaget. Man har blivit bortskämd med att hon har ätit så bra och så blir det så här... Säkert något som dom går igenom, någon ny fas eller så. Det blir nog bättre så småningom :-)

2010-03-28  /  22:51:22  /  http://josselyn.blogg.se/
patricia

Sån är Elina ibland också. Från att äta jättebra till att totalt vägra äta. Men jag misstänker att det är tänderna som spökar. Hoppas det är samma för Max och att set inte är någon sjukdom.

2010-03-28  /  23:45:00  /  http://tricias.blogg.se/
Kristina Karlsson

Kan lugna dig med att det är så ibland.... Det brukar kunna följas av en period där dom äter i MÄNGDER.

Observera honom bara så han inte verkar hängig.

Barn får ideer och börjar man trilskas med dom så tvärvägrar dom. Min Antin var så.

Åt dåligt i 2 veckor ( han såg ut som din Max )

Men han verkade leka på som vanligt.



Men blir du orolig slå en pling till Bvc.

Krama din gullunge från mig =)

Kram

2010-03-28  /  23:56:13 
Jenny

Hoppas ni båda klarat er från att bli sjuka.



Kram!

2010-03-29  /  09:53:05  /  http://www.barnlangtan.se/
Anna

Det brukar ju komma perioder. Vissa dagar får jag inte i Alexander ngt alls och andra dagar äter han utan stopp. Hoppas Max slipper bli sjuk!

2010-03-29  /  22:30:13  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback