Måndagslista

2010-03-22 12:08:33 ,   Måndagslista
Idag antar jag Jennyns utmaning om att göra en måndagslista. Jag skulle lätt kunna göra en lång lista på saker jag inte är särskilt nöjd med just nu så därför är det bra att få in lite positivt tänk genom att göra denna lista på sånt som jag är nöjd med och uppskattar här i livet just idag. Litet som stort.

Idag är jag glad för att.....

- solen skiner ute
- vi ska till öppna förskolan i eftermiddag
- jag har en fantastisk son som största delen av tiden bjuder på fantastiska leenden och charmar liten som stor
- för att jag har en kärleksfull man som både tar han om mig och Max
- vi städade igår så att det är någorlunda rent här hemma
- för att jag ska titta på Hollywoodfruar och äta chokladglass ikväll
-





Kommentarer
Therese

Tack:)



Härlig lista. Man måste påminna sig själv ibland om allt bra i livet.



Hopppas chokladglassen är god...blev själv väldigt sugen:)

2010-03-22  /  16:36:15  /  http://mirasmamma.blogg.se/
Jenny

Det där med chokladglassen lät inte så dumt;o)

2010-03-22  /  17:58:36  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback