Kanske dags...

2010-03-29 10:34:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
...att sätta igång dagen.

Max och jag segar denna förmiddag. Klockan är ju snart lunch och jag har i princip bara ätit frukost.

Max vaknade 5 imorse och var ledsen och Marcus hämtade in honom till oss. Då hörde vi att han var rejält snorig så han fick nässpray. Sen skulle vi försöka somna om men han bara låg och vände och vred på sig. Sen gurglade det det och han liksom hulkade. Han spydde upp några russin. Var väldigt lite men väldigt ofräscht! Han har slem i halsen så var nog därför det kom upp lite. Torkade bort det och sen försökte vi somna om. Marcus hann dock inte för han skulle ändå upp 5.30. Max somnade om till slut och sedan även jag. Vi sov ända till 8. Var skönt =).

Snoret rinner ur hans lilla näsa nu och jag har lite svårt att andas och vill bara hosta för att det ska kännas bättre.

Nu ska vi i alla fall ut snart och få lite frisk luft.




Kommentarer
Linda

Ibland kan det vara skönt att ha såna dagar.

Hoppas Max kryar på sig.



Kraam

2010-03-29  /  12:37:24  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback