Ingen bra start

2010-03-01 10:01:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ingen bra start på veckan och ingen bra start på mars har jag.

Var supertrött igår men mådde så illa så kunde inte sova. Till slut somnade jag men vaknade efter en stund och mådde ännu mer illa. La mig i soffan, tog mina tabletter och lyckades sedan känna mig bättre och somnade vid 1.30. Vaknade igen vid 5 och mådde då bra så la mig i sängen igen. Sen vaknade Max strax före 8 fast han somnade så sent igår men det var ju ändå ok. Mitt ögoneksem är dock hemskt idag. Ser verkligen misshandlad ut och ögat är svullet. Är dock lite bättre nu än när jag vaknade.

Det är typ snöstorm ute. Vi ska försöka åka till öppna förskolan ändå tänkte jag. Verkar inte blåsa så farligt. Men jag ska gå ut sen när Max sover och titta hur det ser ut på parkeringen om vi kommer ut med bilen och även försöka se hur vägarna är. Behöver verkligen åka för måste handla också.

Usch va pessimistiskt detta blev. Men jag kan lugna er med att jag är på ganska bra humör nu. Marcus hade lämnat en gullig lapp på köksbordet imorse så det har räddat min dag =).




Kommentarer
Jenny

Det är ok att känna att allt är eländigt ibland.



Jag fick också en fin lapp som låg på köksbordet i morse:o)



Ha en fortsatt fin dag då du nu känner dig gladare.



Kram!

2010-03-01  /  13:32:56  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback