Galondans

2010-03-19 13:07:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
På förmiddan lekte vi med Max tunnel. Han har inte velat krypa igenom den förut men nu kröp han fram och tillbaks flera gånger om. Nallen fick följa med också =).




Vi har även varit ute. Bylsade på Max galonisar och fodrade gummistövlar. Även jag hade stövlar på mig. Sen hoppade vi lite i vattenpölarna ute. Max försökte sig även på att simma. Och han satt en del i vattnet och skvätte och skrattade. Några grannar hade hög musik på så han satt även och dansade lite. Ångrar att jag inte hade med mig kameran ut. Hans vantar var rejält blöta när vi kom in =).



Nu äter jag lunch; Keldas svampsoppa och ska titta på gårdagens Halv åtta hos mig på tv4play.





Kommentarer
Anna

Åhh, vad härligt att leka i vattenpölar! Det ska jag göra med Alexander när han har slutat snora. Vill att han ska ta det lite lugnt ett tag till nu så att han blir helt frisk. Lättare sagt än gjort att hålla en 1-åring stilla, hihi.

2010-03-20  /  06:56:32  /  http://ambi.blogg.se/
Mamma Russin

hej hopp..

haha, hade gärna sett kort på när Max "simmade" i vatten pölarna, hihi..



KRAM

2010-03-20  /  23:47:47  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback