Fuskbyggarna

2010-03-10 22:45:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus och jag fastnade vid Fuskbyggarna på tv4 förut. Det var spännande att se. Usch vad hemskt det måste vara att lägga så mycket pengar på ett hus som inte blir färdigt och ingen vill ta ansvar. Allt som har med hus att göra skrämmer mig lite och det blev ju inte direkt bättre av att se det programmet.

Det blev inget symöte för mig ikväll. Jag valde att stanna hemma med mina killar istället. Begynnande mensvärk får en ju inte på bästa sociala humör direkt så bäst att jag stannade hemma =).

Max var riktigt trött ikväll och somna nästan så fort han la sig på kudden. Stackarn har blivit väckt de senaste eftermiddagarna av mig för att vi ska iväg så han har varit så trött på kvällarna men imorn ska han få sova så länge han vill efter lunchen

Nu väntar snart sängen på mig....

Godnatt. "Ses" imorn!




Kommentarer
patricia

Man tyckte så synd om dom! Man blir inte precis sugen på att bygga nytt =/

2010-03-11  /  22:39:48  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback