Badat

2010-03-24 12:51:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har varit iväg och badat på förmiddan. Vi hade inga planer för dagen och nåt roligt ville jag göra med honom och enligt Max finns nog inget roligare än att bada. Han skrattade bara vi gick till bilen och jag sa att vi skulle åka och bada. Sen var han överlycklig hela vistelsen i badhuset. Jag tror vi var i vattnet i 50 minuter. Han älskar den lilla rutschkanan som finns och vill åka HELA tiden.

Nu sitter han här och äter lunch bredvid mig med halvöppna ögon. En trött badkille =).

(uppdatering 5 minuter senare: nu sover han gott i sin säng. Han somnade så fort jag la ner honom)




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Kul att bada! Det älskar Wille med :)

2010-03-24  /  13:21:34  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Mamma Russin

så roligt att gå och bada, är det allehallen? eller vad det nu heter..



kramkram

2010-03-24  /  14:35:00  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback