Ärenden

2010-03-17 18:10:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
När Max hade sovit efter lunchen gick vi ut på promenad. Fixade ärenden. Tänk att man alltid ska ha så mycket ärenden. Hur ska man hinna med när man jobbar?

Jag var på apoteket (eller Kronans droghandel som det heter numer) och köpte två saker, köpte sedan överdragsbyxor åt Max på Lindex (har fått en 30%-kupong så då måste man ju passa på), handlade lite på ICA, postade två brev och hämtade ut mitt paket från GinaTricot (snacka om snabb leverans. Jag beställde i måndagskväll).

Efter alla ärenden gick vi hem till min mormor och morfar och fikade. Det är inte lätt att gå på gångvägarna nu. Is och massa vatten så när vi gick hem gick vi en bit på bilvägen för att komma fram ordentligt.

Nu står maten i ugnen och vi väntar på att Marcus ska komma hem från jobbet!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback