Sova länge!

2010-06-07 10:09:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj va jag sovit i natt. Somnade vid midnatt och gick upp efter kl. 9. Helt slut! Max vaknade vid 8.30. Har blivit sena mornar för honom de senaste dagarna för han har svårt att somna på kvällen. Är nog för det är så varmt för han har sovit mindre än vanligt på dagarna så han borde vara trött.

Jag ska strax åka iväg för mitt första besök hos en kiropraktor. Tror ni det kommer göra ont? Jag har ingen aning om vad de gör.

Idag är vädret tråkigare. Grått och blåsigt. Denna vecka har vi inte så mycket planerat men hoppas det dyker upp lite planer.




Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman..



vi får nog skjuta lite på vår lekdate tyvärr.. Stina är frisk igen men herreje så mycket jag fick att stå i nu inför Lovisas sluta nian på torsdag.. trodde jag hade mera koll på allt, haha..



kramkram

2010-06-07  /  10:56:11  /  http://enburkrussin.se
Anonym

Hoppas det går bra hos kiropraktorn. Vad är det du ska göra? Jag har aldrig varit hos en kiropraktor men däremot så gick jag hos naprapat när jag dansade mycket för några år sen. Det värsta är när som knäcker nacken, det låter så mycket i huvudet! Hoppas som sagt att det går bra och att du kommer hem hel och hållen :-)

2010-06-07  /  11:21:45 
Sofie

Jag har inte hunnit läsa hela boken än men den verkar bra=)



Du får skriva lite om kiropraktorn sen, är med nyfiken på det då jag har problem med ryggen, mycket bärande på barn antar jag!

2010-06-07  /  11:57:59  /  http://frusofie.se
Evelina

Hoppas det går bra hos kiropraktorn!

Vad har du för problem?



Kram!

2010-06-07  /  12:23:15  /  http://happilyeverafter.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback