Sjätte dagen i rad...

2010-06-04 08:59:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
....som vi vaknar med strålande sol utanför fönstret.

Flera varma och sköna dagar har dock gjort att det börjar bli varmt på natten. Vi bor längst ner så vi har egentligen ganska svalt då vi inte har kvällsol mot något sovrum men inatt var det varmt trots att vi hade fönstret öppet mer än vanligt. Värmen sätter sig typ i väggarna.

Max vaknade vid 3 och kunde inte somna om så han fick komma över till oss. Det blir varmare på hans rum än på vårt för han har ingen vädringslucka så vi kan inte ha öppet där på natten.

Men jag klagar inte. Älskar sommarväder! Och det är så lagom varmt ute nu tycker jag. Inte sån där tryckande hetta.

Idag har vi inga storslagna planer förutom att jag nu på förmiddan har ett möte med min arbetsförmedlare. Efter det ska jag handla inför mitt kalas som är imorn.

Vad jag ska bjuda på? Det får ni se!




Kommentarer
Emmie

Stort grattis på födelsedagen i efterskott och tack snälla du för dina fina kommentarer!



Hoppas kalaset blir härligt (det blir det alldeles säkert)!



Happy weekend på dig! ♥

2010-06-04  /  09:46:56  /  http://emmieliving.blogg.se/
Josefine

Grattis Sara :-) Förlåt att det kommer en dag sent, men jag har jobbat och haft mig. Har ju inte ens bloggat på flera dagar. Hoppas i alla fall att dagen igår var bra och att ditt kalas blir toppen!



Kram!

2010-06-04  /  20:18:05  /  http://axelssons.wordpress.com
Anna

När det är varmt så är jag extra glad att vi bor i hus och inte lägenhet. Mina föräldrars lägenhet är helt galet varm när det är varmt ute. Vi kan få det riktigt obehagligt varmt inne med men då sätter vi igång luftvärmepumpen på kyla istället för värme så blir det väldigt kallt istället.

Jag är inget fan av värme. Tycker det är jobbigt när det blir för varmt på sommaren. Värst var när jag jobbade i kök och det var typ 30 grader varmt ute och säkert 40 i köket :-S Nä, jag gillar vår höst och vinter mycket bättre än sommaren även om sommaren har en viss charm den med.

2010-06-05  /  00:23:37  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback