Luktar grillat

2010-06-28 21:42:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är några som grillar på gården så det kommer goda dofter av grillat.... mmmm.....

Max var så trött ikväll så han somnade nästan på stört. Han fick duscha innan för han var så varm. Hoppas han kan sova trots värmen. Jag håller på att vädra nu och har öppnat fönstret i hans rum och även hans dörr så det förhoppningsvis blir lite korsdrag.

Marcus är iväg och övar inför bröllopet vi ska spela på i augusti. Jag var med på övningen tidigare ikväll då jag spelar på en låt. Är inte helt fel att höra sin man stå och sjunga kärlekslåtar.

Vad Max och jag har gjort på eftermiddan idag ska ni få se bilder på men jag hittar inte kameran. Marcus hade den förut och jag vet inte var han lagt den....

Hoppas ni har en skön kväll =).




Kommentarer
Mamma Russin

vad roligt att ni kommer..:) det ska vara 16,00 :) om det är fint väder så kan maxen ta med badbrallorna, för då är vi ute och ett bad i plaskis kanske kan locka.. :)



KRAM

2010-06-28  /  22:19:30  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback