Lek i kvällsolen

2010-06-22 21:49:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har varit själva hemma ikväll för Marcus är iväg och träffar sina arbetskompisar.

Har varit mysigt att bara vara Max och jag. Jag har vant mig vid att Marcus är hemma hela tiden nu så det har nästan känts konstigt fast jag och Max tidigare har varit hemma 40 timmar i veckan själva i 1,5 år.

Nu ikväll har vi har dansat till musik, ätit mat och sen gick vi ut på gården och grävde i sanden, gungade, Max kramade sina tjejer (några tjejer i ca 8-årsåldern som tycker om honom) och så jagade han fåglar. Som vanligt alltså när vi är ute på gården.

Nu är jag jättetrött och har huvudvärk. Blir soffläge resten av kvällen.






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback