Ingång

2010-06-21 17:21:13 ,   Bröllop
Jag fortsätter mitt bröllopstema lite. Jag har gett mig på att filma lite från dvd´n vi har från vår vigsel. Blev inte så bra eftersom det princip är omöjligt att filma teven för det flimrar bara och ju närmare jag kom desto sämre blev det. Men jag bjuder på det ändå. Man ser inte så tydligt och ljudet är inte så bra.... men hoppas ni hör och ser nåt i alla fall. Det är när vi går in som jag visar. När vi övade gick vi så sakta men när det väl var på riktigt så gick vi lite väl fort så vi kom fram typ innan refrängen.... hi hi.... tänk så vi övade på att gå långsamt.... men men.... sånt där glömmer man när det väl är dags.

Bästa Sara spelar flöjt så vackert och i bakgrunden hörs bl a trummor och piano av musikervänner till Marcus.







Kommentarer
Caroline

Vad fint :)



Jag önskade att jag ville gifta mig i kyrka.. Det är väldigt vackert :)

2010-06-21  /  19:57:05  /  http://nindo.blogg.se/
Carro

Åh den e så fin, nu har vi nått mer gemensamt, för den låten hade vi oxå på bröllopet, fast som utgångsmusik:-)) o bara på orgel.

2010-06-21  /  23:03:21  /  http://www.metrobloggen.se/vardagslunk
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Åh, man såg inte så bra - men lite iaf, såg jätte fint ut.

Jag längtar lite (eller massor såklart, haha) tills vi ska gifta oss, förstår att du vill vara o-gift igen, som du skrev längre ner.

Måste vara en fantastisk känsla det där, men som tur är har du ju alla minnen iaf :)



Jag kan känna lite så när jag ser studenterna, elle rnu har det gått över lite men innan jag fick barn och vi var ner varje år och tittade på dem -så mindes jag den där lyckan man hade. Och hur jäkla kul man hade och hur underbart glad man var den dagen, gissar på att bröllopskänslan är x 110 ;)

2010-06-22  /  12:16:34  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback