Hoppas...

2010-06-15 17:30:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Intervjun idag gick bra och jag hoppas att jag får jobbet =). Det är ett jobb som fritidspedagog 75%. Det är en tillsvidaretjänst. Är flera av er som frågat. Jag får veta denna vecka om jag har fått det eller inte.

Jag hoppas också på att min huvudvärk vill lämna mig i fred ikväll så jag kan blogga och läsa bloggar. Det ser jag fram emot. Ni också hoppas jag =)!

Vi har varit ute och cyklat och kom hem precis när regnet började falla. Nu är det matlagning som gäller....




Kommentarer
Anna

Håller tummarna för att det gick vägen! Skönt att du får veta redan denna vecka. Jag tycker det är jättejobbigt att vänta på att få höra hur det gick.

2010-06-16  /  08:15:12  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback