Firande!

2010-06-20 09:42:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi ska strax åka iväg för att fira min svärmor som fyllde 60 år i fredags!

Marcus och jag tittade precis på prins Daniels tal. Jag missade det igår! Hur klantigt är inte det när jag typ suttit vid teven hela dagen till och från och så gick jag ifrån för att packa till idag och när jag kommer tillbaks applåderar alla åt Daniel. Hm... en liten förvarning hade varit på sin plats SVT ;). Talet var ju så fint. Så lättsamt och personligt! En liten tår trillade ner från kinden.

Jag har tagit åksjuketabletter eftersom vi ska åka bil ett tag och känner nu hur tröttheten börjar komma...... Nackdelen med sådana tabletter!

Hoppas ni får en fin dag!




Kommentarer
carro

Ja visst var det fint tal, o allt var så enkelt men jätte bra, inte så där långtradigt som sånt där "kungligt" lätt kan bli. Här kom en tår oxå.:-))

2010-06-20  /  11:35:14  /  http://www.metrobloggen.se/vardagslunk
Rebecka

Sv; Det var helt fantastiskt fast det regnade..

Såg du vigslen på tv:n där hemma?

2010-06-20  /  19:34:26  /  http://raggardrottning.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback