Dagen

2010-06-16 22:56:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag tänker alldeles för mycket. Tänk om man kunde stänga av alla tankar en liten stund bara.

Vi var ute och cyklade i solskenet på eftermiddan och det var härligt. Solade lite i Marcus föräldrars trädgård (de är bortresta). Max lekte med lecakulor och sen gick han runt med ett par hörlurar runt halsen och dansade emellanåt. Framtida DJ kanske?!

Ikväll har jag varit på symöte. Sista för denna vår. Var trevligt....och gott! När jag kom hem luktade det nybakat bröd i lägenheten. Marcus som har bakat. Vilken bra man jag har ;).

Nu blir det nog en äggsmörgås och Seinfeld.

Nu fick ni en liten uppdatering om idag =). Hoppas er dag varit bra!




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Ja ibland kan man verkligen förstöra för sig själv genom att tänka och analysera lite för mycket -det är jag expert på! ;)

2010-06-17  /  22:45:19  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans
Ingela

Låter som en skön dag! :)

2010-06-17  /  23:22:02  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback