Bottenrekord, cheesecake och grillat

2010-06-05 21:54:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj här inne ekar det tomt på besökare. Bottenrekord på besökarfronten. I alla fall på länge.

Men det är klart att ni inte ska fastklistrade vid datorerna när solen strålar ute =). Helt rätt ju! Vi har dock haft lite disigt och lite moln små stunder idag. Men varmt har det varit.

Idag har vi kalasat här för mig. Jag hade trevliga gäster och fått uppskattade presenter. Det är inte dåligt. Jag bjöd på cheesecake a la Leila. Recept här (jag hade dock inte mascarponeost i utan filadelfiaost pga priset). Den rekommenderas starkt!



Nu ikväll har vi grillat hos Marcus föräldrar. Var smaskens och vi satt ute och åt och det gör ju maten ännu godare. Vi kom hem för en stund sen.



Max slappar efter maten

Nu är det duschen som gäller för mig för håret känns flottigt =). Jag har haft på mig samma klänning idag som jag hade på min födelsedag. Det var flera som frågade då var den kommer ifrån och den är köpt på Ellos. Jag har dock sett att den är slutsåld.



Hoppas er dag varit bra =).




Kommentarer
Emma - mamma till Meja

Låter som en härlig dag!

2010-06-06  /  08:49:25  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback