Ansiktsmask och tvätt

2010-06-06 21:56:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi är riktigt nöjda med vår helg som har varit solig och härlig =). Även idag har vi ätit hos Marcus föräldrar (tack tack tack - ett tack för varje måltid vi ätit där denna helg). Marcus pappa går snart i pension så bland annat därför har Marcus syster med familj varit där i helgen. Det är alltid roligt att träffas.

Vi kom hem hit vid 17.30 och det var så varmt och skönt ute så Marcus tog ut grillen på gården och så grillade vi kycklingfilé som vi åt på balkongen tillsammans med färskpotatis. Mums va gott det var. Och det var otroligt mysigt att sitta där och äta.

Nu avslutas denna helg med att jag har lermask i ansiktet och håller på att förbereda inför att Marcus ska tvätta imornbitti. Jag har bytt alla sängkläder och täckena ligger på balkongen och vädrar. Marcus är iväg och övar inför ett bröllop som han ska sjunga och spela på (även jag ska medverka med min flöjt) så det är lugnt och tyst här hemma.

Bara tvätten och jag ;) (okej jag erkänner.... en chokladkaka gör mig också sällskap)





Klicka på bilderna för att se dem större




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback