Shopping och grillning

2010-07-28 22:17:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddags skjutsade vi Marcus föräldrar till flygplatsen. De sitter på ett plan till Turkiet just nu. Eller just nu kanske de förresten redan är framme =). När vi hade skjutsat dem stannade vi på IKEA där vi köpte lite småsaker. Fikade också. Mums! Där får man mycket för pengarna!



Max tyckte det var väldigt gott med lingondricka. Han dricker nästan aldrig saft så nu passade han på att dricka massor =).




Smaskigt!



Sen fick Max leka lite. Han blev så arg när vi skulle gå!

Sen blev det lite annan shopping. Jag har köpt mig en stegräknare. Den är så snygg =). Den räknar både steg och distans. Jag hoppas det kan sporra mig att röra på mig mer. Visst är det ungefär 10 000 steg man bör gå per dag? Fast jag bara haft den på mig ikväll har jag ändå gått 4500 steg. Det lönar sig att jaga en vild blivande 2-åring! Sen har jag gått en promenad också. Jag har inte ställt in min steglängd ännu så därför kan jag inte se distansen än.





Vi handlade med kött att grilla och så åkte vi till Marcus föräldrar och grillade. Bra att passa på att låna huset och trädgården när de inte är hemma. När vi åkte hem började det regna. Men jag tog i alla fall en promenad i regnet strax efter 21. Skönt att gå med regnjackan på. Solen glimtade fram i horisonten så jag såg när den gick ner.



Max väntar på mat



Vet inte om ni ser det, men jag tonade håret mörkbrunt igår.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det Sex and the city på tv. Ikväll har Marcus lovat att han ska titta med mig. Får se hur länge det dröjer innan han somnar =).

Hoppas ni haft en bra dag och sov så gott!




Kommentarer
Kristina

Kanonsnygg dasign på bloggen!!! fina bilder på Max.

kram Mamma

2010-07-29  /  10:43:48  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback