Lång startsträcka

2010-07-15 22:28:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi hade lång startsträcka här idag. Tog oss inte iväg hemifrån förrän vid 15 idag och då hade det blivit mulet ute så istället för stranden åkte vi till Marcus föräldrar. Jag klippte Max hår och sedan badade Max i sin pool. De bjöd på grillat som vi satt ute och åt på altanen medan regnet öste ner och åskan mullrade.

Nu väntar jag på att Marcus ska komma hem. Han är iväg och spelar lite gitarr. Max sover så gott! Jag har pratat med min kompis S i telefon och sedan har jag surfat runt här.

Tack vare att vi hade lång startsträcka idag hann jag städa ur köksskåp. Det kan jag känna mig nöjd med ett tag! Nu kan jag återgå till att vara lat igen =).





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback