Ut på promenad

2010-01-15 10:26:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu när alla feberbaciller är borta så ska vi ge oss ut på promenad på förmiddan. Jag ska köpa räkor för Marcus och jag ska göra räksallad ikväll.

Max har vaknat och gallskrikit några gånger inatt så jag var allt annat än pigg kl. 8 imorse när han var jättepigg och ville gå upp. Men nu har jag piggnat till lite efter att vi har myst i soffan. Han verkar dock ha vaknat för tidig för nu är han grinig och gnuggar sig i ögonen. Får hoppas han piggnar till när vi kommer ut.

Idag har jag ett uppdrag: hitta laddaren till kameran så jag kan bjuda er på lite nya bilder. Slänger in en gammal så länge:



Läste precis Patricias förlossningsberättelse och var då tvungen att titta på lite bilder från när Max föddes.




Kommentarer
Ingela

Skönt med promenad! :)



Svar: Ja, det ska bli spännande! Precis, 15 timmar gäller. 5 timmar, tre dagar i veckan. Tycker att det är ganska lagom. Det känns väldigt skönt med ett dagis med en kristen profil, när man själv tror. Tråkigt att ni inte har en sådan hos er. Men det finns säkert många andra bra dagis också.



2010-01-15  /  11:37:02  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback