Trött tröttare tröttast

2010-01-13 19:21:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch jag har kommit in i ett riktigt tröttstim. Skulle bara vilja lägga mig i soffan och mysa med Max och halvsova men Max är just nu inne i en alvedonperiod och springer runt och är helt igång. Förhoppningsvis "landar" han om nån timme och kan somna tidigare än 23.30 vilket han gjorde igår.

I eftermiddags har jag jobbat mina sista timmar på det korta vikariatet jag har haft på en gymnasieskola. Har verkligen varit roligt att göra något annat än att vara mammaledig och nu känns det roligt igen att bara vara mammaledig. Man behöver en paus ibland och göra något annat än att bara vara mamma och nu har jag fått det.

Nepp nu får jag glömma tröttheten och diska. När Max har somnat ikväll ska jag och Marcus titta på Beverly Hills 90210 och äta kladdkaka. Jag är ju expert på att baka kladdkaka men ikväll ska vi prova ICAs färdiga.... säkert inte lika god som min men hoppas den funkar ändå ;).





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback