Tablettmissbrukare?

2010-01-26 23:05:56 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag börjar känna mig som en tablettmissbrukare. Eller har nog gjort länge (ett år för att vara mer exakt). Är så trött på alla tabletter jag måste stoppa i mig för att må bra. Minifom mot värk i tarmarna, primperan mot illamående, gastrex för magont och illamående, papaverin mot kramper i magen och så nån alvedon då och då för att jag får sjukdomskänsla i hela kroppen och knappt kan hålla ögonen öppna.

Blir så less. Dessutom har jag ju nu börjat få ont i huvudet också så nu blir det ibumetin lite då och då också och det är ju inte vidare bra för magen....

Suck och blä!

Negativ bloggavslutning på denna dag men imorgon tar vi nya tag med ännu mer illamående, magont och huvudvärk.





Kommentarer
Linda

Vad tråkigt för dig att aldrig få känna dig bra.

Har du varit hos läkaren och kollat upp det??



Kraam

2010-01-27  /  09:26:54  /  http://www.myangels.se
Jenny

Förstår att du blir less. Mår inte magen bra mår inte själen bra.



Hoppas du känner dig bättre idag i snöstormen.



Kram!

2010-01-27  /  14:11:09  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback