Splittrat

2010-01-13 09:45:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag känns det lite splittrat. Jag ska iväg och jobba några timmar i eftermiddag så Max ska vara hos sin farfar trots att han är sjuk. Men det går ju bra. Max älskar att vara där så han kommer inte märka att jag går.... hoppas jag! Han är fruktansvärt mammig nu när han är sjuk. I natt vägrade han ligga på sin kudde mellan oss (han sov hos oss från 4) utan skulle ligga på mig. Inte så lyckat eftersom han var superhet av feber och det blir ju inte direkt svalare för honom när han ska ligga så nära. Men efter en alvedon somnade vi båda två.... på varsin kudde =).

Vill bara ta hand om Max idag inte åka iväg och jobba. Men är ju sista jobbtimmarna idag.

Ursäkta om min blogg är no fun dessa dagar. Det är helt enkelt lite krävande när allt inte är som vanligt här hemma.




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

TACK.

Ja det hopps jag också ska du veta, nu får jag gärna ha no pain tills det är dags =)



Hoppas maxen mår bättre idag. Du ska nog se att han får toppenkul hos farfar. Dom brukar inte vara mammiga när man inte finns där, iaf inte mina. Sen så fort de ser mig - då sätter de igång.



Det ska nog gå så bra så ska du se =)

2010-01-13  /  10:15:28  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback