Snöar för fullt

2010-01-27 12:17:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu verkar ovädret ha nått hit. Snöar och blåser.

Jag hade tänkt mig en promenad på förmiddan för såg ut att vara ganska lugnt ute. Så jag byltade på mig och Max varma kläder. Men det blev bara en promenad till bilen för det blåste som nålar i ansiktet. Vi tog bilen och handlade lite nödvändiga saker. Något som kanske inte var nödvändigt var diskmedel- och tvålpump från Bruka design. Vi har ju en sådan diskmedelspump sen innan men den gick sönder för några dagar sen så ville gärna ha en ny. Och nu hade de äntligen tvålpump i samma serie. Har varit slut i affären där jag köpt.

De kostar ju en del men förhoppningsvis går dessa inte sönder. Jag tycker så mycket om dem!





Kommentarer
Onkelborg

Hm, jag är nog lite skadad, läste "Vi har ju en sådan dieselpump sen innan".. :)

2010-01-27  /  17:03:02  /  http://onkelborg.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback