Morfar 75

2010-01-07 13:22:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
I förrgår fyllde min morfar 75 år och igår firade vi honom. Han och mormor har varit iväg på en kortare semester och kom hem igår. Så vi överraskade med en fest hos min moster med familj. Vi åt janssons frestelse, potatisgratäng, skinka och sallad och sedan ostkaka med sylt och grädde till efterrätt.

Min moster har ju så fint hemma så visar lite bilder:

(fler bilder från min mosters hus finns här på min mammas blogg)











Max med sin mormor



Max i pyjamas strax innan vi skulle åka hem.




Kommentarer
Linda

åh ja vad mysigt!

Vill inte plocka bort alla julsaker - det e ju så mysigt med alla ljus och lampor.

Kram

2010-01-07  /  19:03:38  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback