Inget internet

2010-01-27 22:23:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Någon gång de närmaste dagarna kommer vårt internet försvinna. Vårt bostadsbolag har bytt leverantör för det har installerats finbernät i vårt hus så istället för comhem ska vi ha nu ha telia. Jag ringde för över en månad sen till telia och tecknade abonnemang för internet och telefon men har sen inte hört nåt. Idag ringde jag dem och då har det blivit något fel så det har inte beställts det jag ringde och tecknade i december så nu kommer det dröja ca 16 arbetsdagar till det kommer att funka. Så från och med nån gång i helgen kommer vi inte ha internet. Usch och fy.... ren och skär ångest för min del som är gravt internetberoende.

Så om jag inte skriver nåt här sen på någon eller några dagar så vet ni varför. Får åka hem till vänner och familj och surfa så helt utan min blogg blir ni inte. Och har vi tur kanske det är någon granne som har trådlöst som inte är spärrat ;)




Har haft symöte här hos mig ikväll. Skulle inte ha varit det men pga sjukdom hos andra så blev det så. Var trevligt. Nu ska jag kika på Robinson på tv4play!




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Nej jag var ironisk =)

Tror inte det är så vanligt med barn som sover två timmar sådär ofta .. men lyx när det väl händer!



Hoppas ni hade en trevlig kväll.

2010-01-27  /  23:35:17  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Caroline, mamma till Wille

Oj jobbigt att vara utan internet. Man känner sig helt handikappad! Testa att mobilblogga, det är väldigt enkelt....så hoppas jag ni får nytt snart!

2010-01-28  /  08:57:55  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback