Ensam hemma

2010-01-17 15:50:10 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag försökte blogga igårkväll men kom inte in på blogg.se men nu är jag här och jag är själv hemma.

Vi har ätit hos Marcus föräldrar och när Max sov efter maten (blev sen tupplur idag, han somnade vid 14) så åkte jag och Marcus och handla och sen skjutsade Marcus hem mig innan han åkte tillbaks till sina föräldrar. Jag inväntar nu M som ska komma hit och spela Sims med mig.

Det är väldigt skönt att vara själv hemma.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan M kommer.

Hoppas ni har en trevlig söndag!





Kommentarer
Måsbarnet

Lyx att vara ensam hemma en stund ;) Det kan man behöva ibland!

2010-01-17  /  19:41:14  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback