Brrr

2010-01-06 15:12:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Är faktiskt lite mysigt att det är så kallt ute. Särskilt när man är inne. Fast just nu känns det lite för kallt här inne också. Jag ligger under en filt i soffan och fryser om fötterna. Brrr.

Max har sovit i snart 2 timmar. Det är bra för vi ska iväg ikväll och fira min morfar som fyllt 75. Bra då om Max inte är för trött.

Känns verkligen som söndag idag.

Fördelen med att det är en röd dag mitt i veckan så här är att det blir två kvällarn med fredagskänsla, men nackdelen är att det blir två kvällar med söndagskänsla.




Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman...:)



åhh, nej, det var så det startade för stina.. urk.. det behöver ju inte var magsjukan...

jag hoppas verkligen att det är tänderna som ger han raketbaj..:)



stora kramar

2010-01-06  /  15:43:43  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback