Vilken kväll!

2010-02-21 10:17:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu syftar jag inte så mycket på melodifestivalen utan mer på OS (även om jag tyckte att Darins låt var riktigt bra och jag inget Darinfan annars).

Men shit så spännande det var i skidorna igårkväll. Vi såg hela loppet och man hade ju nästan ont i magen på slutet så spännande var det men två medaljer blev det ju.

Vi hade besök av S och H och det var riktigt roligt att ses. Pratade, tittade på tv och åt chips.

Jag är ganska nyvaken nu och ligger i sängen med datorn i knät medan mina pojkar är ute en sväng. Ska nog strax gå upp!




Kommentarer
Katja

Skönt med lång sovmorgon :) aldrig fel, lite avis faktiskt ;). här har vi varit uppe sen strax innan åtta.

2010-02-21  /  11:20:56  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Ingela

ja, vilken kväll det var! Roligt med medaljer! :)

2010-02-21  /  21:06:43  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback