Vårkänslor

2010-02-24 09:58:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu är det vårkänslor! Solen strålar och Max och jag lyssnar på Gyllene tider på spotify =).

Max sov ända till 6.30 i sitt rum. Har inte varit inne hos honom nån gång inatt. Men jag har sovit dåligt ändå. Hade jättesvårt att somna och att somna om när jag väl vaknade. Max hade också svårt att somna om för han har varit vaken sen 6.30. Marcus gick upp med honom 7.30 och jag sov en timme till eftersom jag bara sovit 5 timmar. Som tur va började Marcus 9 idag. Skönt me lite sovmorgon en vardag och att slippa alla morgonprocedurer.

Nu sitter vi vid frukostbordet. Jag slappade lite väl länge i soffan till The Voice och Anna Anka på nyhetsmorgon.

Ska strax ge oss ut med pulkan. Då blir Max lycklig =)




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Härligt med vårkänslor, det har jag med! Vad mycket det gör med lite extra sol!



Angående toaletterna så har det funkat rätt så bra faktiskt! Men man har ju inte så mycket val :)

2010-02-24  /  10:16:44  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback