Vackra morgon

2010-02-11 09:36:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Är kallt och soligt ute. Vackert =)

Jag har dock inte sovit så bra. Hjärnan gick på högvarv så kunde inte somna och sen vaknade Max och har legat och vänt och vridit på sig mellan oss hela natten. Har vaknat några gånger av att Marcus sagt aj då Max sparkat honom i ansiktet. Dessutom vaknade Max 7 imorse så jag är inte pigg!! Men det vackra vädret muntrar i alla fall upp.

Max bajsade världens äckligaste bajsblöja imorse. Den luktade kräks rent ut sagt. Har hänt förut nån gång förut. Tror han är lite överkänslig mot clementin. Han åt det igår efter att vi haft ett uppehåll med det. Överhuvudtaget så har hans mage svårt för frukt.

Jag som skulle skriva om det vackra vädret och så slutar det med bajs. Typisk småbarnsmamma ;).




Kommentarer
Anna

Hihi, bajs är ju småbarnsmammors favoritämne så :P Alexander bajsar "kräksbajs" när han ätit mycket frukt men jag tror det beror mer på att det blir en sådan lukt av mycket frukt. Sen kanske det är svårare att smälta...

2010-02-14  /  07:49:02  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback