Prins mys

2010-02-12 13:30:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
En förkylning håller på att inta min näsa ...eller så är det allergi! Det kliar, rinner och är lite täppt.

Max har varit varit trött och gnällig på förmiddan så han blev mycket glad när han fick lägga sig för en halvtimme sen. När jag stod och lagade lasagne innan lunchtid stod han och drog mig i byxorna och gnällde. Fick muta honom med ost =). Då blev han på glatt humör.

När Max har sovit ska vi fika med min mamma och pappa på café. Har blivit en mysig fredagstradition att fika (tror jag skrev det förra fredan me). Marcus kan ju dessvärre bara vara med varannan vecka då han jobbar sent varannan fredag.

Nu ska jag lägga kycklingen i marinad inför kycklingspetten ikväll. Bäst att göra det medan Max sover så han slipper stå och gnälla vid mina byxben! Det är inte lätt att räcka till som mamma =).




Prins mys
och jag




Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Åh vad gott med lasange, måste göras imon! :D



jag brukar oxå muta med ost ;) haha går alltid hem.

2010-02-12  /  15:51:40  /  http://crazyangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback