Överkörd

2010-02-12 17:04:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det känns som jag blivit överkörd.

Vi stod i hallen förut och hade precis klätt oss inför att gå ut och åka och fika. Då fick jag jätteont i magen. Värsta kramperna. Kändes nästan som värkar när man skulle föda barn. Var skitotäckt. Var bara att ta av oss ytterkläderna igen. Jag kunde nästan inte stå upp när det gjorde ont. Det kom och gick. Tog mina tabletter som jag har mot kramper i magen och efter ett tag gick det över.

Men nu känns det som jag blivit överkörd. Är alldeles slut. SÅ trött. Och supertäppt i näsan.

Ingen bra start på helgen!

Marcus kom hem för en liten stund sen och tog med Max ut. Stackarn har ju fått varit inne hela dagen.

(jag har gått och tänkt idag att min mage har mått väldigt bra de senaste dagarna. Det ska man aldrig tänka. Tji fick jag!)




Kommentarer
emma-mamma till meja

Men usch :( Hoppas att helgen blir lugn nu och att du mår bättre!

2010-02-12  /  17:35:32  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linda

Hoppas verkligen du mår bättre i helgen.

Kraam

2010-02-12  /  19:11:01  /  http://www.myangels.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback