Lunch

2010-02-25 13:50:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har varit och ätit lunch. Smaskig rotfruktssoppa! Max blev dessutom extra glad av att hans farmor och farfar var där.

Eftersom Max vaknade 6.30 imorse var han riktigt trött när vi gick hem. Han somnade efter några meter och sov sig genom att jag klädde av honom overall plus alla andra ytterplagg i hans säng.

I eftermiddag ska jag åka och träffa en kompis. Var flera år sen vi umgicks men jag var på hennes bröllop i somras. Ska bli riktigt roligt att ses =). Har inte bestämt mig än om Max ska följa med eller inte men jag tror att han får göra det. Jag vill ju visa upp det finaste jag har =). Max älskar dessutom att gå på café för då får han sitta och äta te med sked ur min mugg (som ni såg på bild häromdan). Kan ju dessutom vara skönt för Marcus att vara själv hemma en stund i eftermiddag (han slutar tidigt idag).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback