Längtar ut

2010-02-18 10:08:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Vi är dock inte nyvakna utan gick upp vid 8 men jag har slöat i soffan lite väl länge på morgonen och nu sitter vi vid frukostbordet. Max äter smörgås (han åt välling tidigare imorse) och jag dricker smoothie.

Vi längtar ut! Max hade ingen feber när han vaknade imorse men är väldigt snorig så trots att jag tänkt att vi skulle gå ut idag om febern var borta så känns det lite dumdristigt. Det är ju ändå -7 grader ute och jag vill att han ska bli frisk. Så vi stannar helt enkelt inne....igen!

Natten har varit okej. Vid 2.30 fick vi (läs Marcus, jag sov som en stock när han skrek) lyfta över Max till oss. Han var då väldigt snorig och täppt men efter lite nässpray och efter att ha sparkat oss lite så somnade han om. Sen har vi sovit ganska bra till 8 imorse. Hoppas också att Marcus sovit bra. Han brukar lättare störas av att Max ligger mellan oss. Han började jobba 6 imorse så har inte pratat med honom idag men det låg en gullig lapp på köksbordet när jag gick upp så han måste ju varit på ganska bra humör i alla fall =).




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Åh jag längtar också efter att gå ut! Man känner sig så instängd med sjukdomar! Skönt att han är på bättringsvägen iallafall!

2010-02-18  /  11:33:28  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback