Geléhjärtan

2010-02-14 22:12:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Geléhjärtan har jag fått av Marcus idag. Gulligt och gott!

Dagen har annars flutit på i ett lugnt tempo. Max fick lite annorlunda sovtider idag då han somnade i vagnen i förmiddags när han och Marcus var ute och gick. Han sov där i 20 minuter men vakna när de kom hem och sen var han vaken till 15.30 då han blev jättetrött så då sov han en stund till och Marcus och jag passade på att titta på Beverly Hills 90210. Sen ringde mamma försiktigt på dörren. Hon trodde inte vi var hemma för det var så mörkt i fönstrena. Vi hade inte riktigt reflekterat över att det började mörkna ute så hade inte tänt några lampor =). Fick nybakt surdegsbröd av henne. Jag köper mjöl åt henne och hon bakar bröd. Ingen dålig deal. Tack tack =).

Jag har mest legat i soffan idag. Var riktigt pigg runt lunchtid men efter att jag lagat mat så var jag helt slut och låg hela eftermiddan. Bakade sen lite pizza och har sen legat igen. Fortfarande feber men inte lika snorig är jag. Marcus blir i alla fall hemma imorn för att ta hand om Max. Känner att jag inte riktigt har krafter för att underhålla honom.

Hoppas er dag varit kärleksfull <3




Kommentarer
Linda

Åh vilken fin header du har nu!

Det blev ju jättebra i hallen med byrån. Hoppas du mår bra nu eller bättre iaf.

Kram

2010-02-15  /  09:56:42  /  http://familyspace.blogg.se/
Måsbarnet

Underbar vårdesign! Inspirerad! ;)

2010-02-15  /  13:59:07  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback