Dagens status

2010-02-16 10:25:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och Marcus hade en riktigt rolig dag igår då de var på öppna förskolan på eftermiddan och sedan följde med D och Z hem efteråt och lekte. Max var jättetrött när han kom hem av alla lek =).

Idag jobbar Marcus igen och dagen går sakta framåt här hemma. Jag känner mig inte vaken överhuvudtaget utan har grus i hela ögonen och känner mig svimfärdig. Inte lätt att underhålla Max. Hoppas dock att jag piggnar till för måste försöka åka och handla på eftermiddan. Ska försöka lägga mig och sova när Max sover sedan.

Max är ansvarig för handlingslistan ;):



"Då ska vi se. Blöjor, välling, frukt...."



"Hm... men vad ska vi äta till mat..."




Kommentarer
Manda

Hi hi vilka söta bilder

2010-02-16  /  11:44:52 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback