6.30

2010-02-25 09:24:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Någon som kan berätta för mig vem som vann So you think you can dance igår?

Är rädd att Max håller på att skapa sig en ny vana. Han vaknade 6.30 imorse också. Suck!! Jag var riktigt trött efter att ha somnat vid 1 inatt. Låg kvar i sängen till 7.30 och sen gick vi upp. Förmiddan blir så lång och han blir så trött sen vid lunchtid.

Hoppas på att den tidiga tiden bara är något tillfälligt.

Strax ska vi bege oss till Lidl för att köpa gummistövlar till hela familjen =)




Kommentarer
Malin

Russell

2010-02-25  /  10:27:18 
Anna

Välkommen till klubben för morgonpigga barn ;) Här har vi en piggelin som helst inte går upp senare än 6. Han har nyligen haft en period då han sovit till 7-8 så då har jag fått lite tid för mig själv på morgonen. Jag är morgonpigg men just nu är jag trött jämt så då vill man ju gärna sova lite alternativt sitta en stund för sig själv. Nu har jag fått sova med honom på madrass på golvet två nätter i rad. Både igår och idag bara reste han sig plötsligt upp och gick iväg för då var han klarvaken. Förundras alltid över det där att det känns som att det är en klocka som ringer inom honom så är han kalaspigg. På mindre än en sekund går han från "medvetslös" till klarvaken :D

2010-02-25  /  12:26:17  /  http://ambi.blogg.se/
Linda

Ja, gummistövlar lär behövas när all denna snön ska bort... =( Nu vill vi ha VÅR!!



Ha en fin dag!

Kram

2010-02-25  /  13:25:44  /  http://www.myangels.se
Sara

Malin: Tack!

2010-02-25  /  13:37:30  /  http://sarasrum.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback