Rea!

2010-12-27 12:46:29 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Gomiddag!

 

Idag började jag dagen lite mer aktivt än igår då jag var riktigt segstartad. Jag har varit och shoppat på förmiddan. Kände mig väldigt duktig som inte handlade något annat än det jag planerat att köpa: kofta till mig (från GinaTricot, får visa er bild senare), tröjor till Max, pyjamas till Max, nytt täcke och kudde på IKEA till Max säng (dags att byta ut spjälsängstäcket), en trådlös adapter till Marcus dator för att den ska känna av det trådlösa nätverket (Max har förstört den förra).

 

Nu lagar jag quorn med dillsås och snart ska vi äta =).

 

Jag har "söndagsångest" idag för ska jobba imorn. Vill så gärna vara ledig med mina pojkar.... men det går säkert bra när jag kommer fram till jobbet.


Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer
Tova

Hihi, visst är det ganska svårt att hålla sig borta från rean ;) hade intetänkt shoppa alls i år eftersom vi handlade så mycket i Hong Kong, men sen såg jag alla fina barnkläder på Lindex och blev bara tvuungen att köpa nåt... hihi :)

2010-12-28  /  19:09:24  /  http://trasslet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback