Magkatarr

2010-12-29 21:43:52 ,   Allmänt/Vardagsliv


Min mage är verkligen inte på humör efter julen. Den varit svullen och öm ända sen annandagen. Jag har haft några "anfall" då jag blir matt i hela kroppen, svimfärdig, illamående och känner mig orolig i magen. Bland annat ett häromnatten. Jag är dock inte dålig i magen eller nåt sånt. Men det är inge roligt att gå runt och inte känna sig ok.

Jag vet ju att de dåliga perioderna alltid ersätts av bra perioder så det är väl bara att invänta en sådan nu.

Nu är jag riktigt trött efter att ha varit vaken sen innan 5.30 imorse. Imorgon är också en tidig arbetsdag men som tur är kommer inga barn vid 6.30 så jag kan börja närmare 7 istället. Lite mer humant enligt mig =)!

Sista dagen på jobbet imorn.

Godnatt alla ni som läser <3


(Det blir nog imorgon bloggen byter design)




Kommentarer
Anna

Usch, hoppas magen mår bättre snart!



Har du börjat söka nya jobb eller väntar du lite med det?

2010-12-29  /  21:51:17  /  http://ambi.blogg.se/
Nina

å va roligt. då blir dem ju så bra med! najs! :D spännande å se.



dock inte roligt med magkatarr.. ett tips är att köpa losec mups 20 mg på apoteket. dock inte så billigt. kostar väl 100 för 14 dar. men dem är helt ok..



ja tar det själv för min mage just nu då ja konstant har halsbränna. å d funkar oftast iaf. är iaf värt ett försök..



krams

2010-12-29  /  21:54:42  /  http://deliciously.se
Nina

usch va jobbigt! min mamma käkar ju lanzo hon med, å har konstant halsbränna etc. ja får det i stort sett bara då ja är gravid. med theo va det hemskt men nu är det ännu värre. halsbrännan börja ju innan ja vart gravid. hah.



men det är väldigt drygt med magkatarr. själv haft det väldigt mkt innan ja tillslut gick in i väggen. så ja vet hur jäkla jobbigt det är. ja hoppas verkligen det går över för dig snart. ät lite kokt mat å stay away från julmusten ;)



krams

2010-12-29  /  22:08:50  /  http://deliciously.se
Josefine

Usch vad jobbigt med magen! Jag vet hur det är då jag hade lite problem för några år sen, verkligen jobbigt. Man blir så begränsad av att må så där som sagt. Jag håller en tumme att det blir bättre snart :-)



Jag förstår att du inte avundas oss :-D Jag jobbar varannan lördag (8-18.15) och var fjärde söndag (9-18.15) medan Mats är ledig på helgerna. Han jobbar helt sjuka dagar i veckorna (6-17,7-18,6-18,7-19) så han behöver inte jobba helgerna. När det är sommartid så stänger vi 19 på helgerna, vilket betyder att jag jobbar 8-19.15 och 9-19.15. Det är inte roligt jämt ska jag säga... Jobba midsommar, påskafton och nyår. Julafton slipper jag då vi har några som alltid jobbar då. Iofs har vi bara öppet till 13 då, likaså midsommar, men ändå :-/



Oj vad långt det blev :-D

2010-12-29  /  22:32:59  /  http://josselyn.blogg.se/
E.K - Mamma till Alicia

En ny design? spännande :) Ska bli roligt att se.



Hoppas du mår bättre snart med magen. Kram

2010-12-30  /  08:18:26  /  http://eekk.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas magen blir glad igen snart!!

2010-12-30  /  10:06:18  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback