Lill-fredag

2010-12-07 18:02:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är så mysigt med tisdagar för då kommer vi hem alla tre samtidigt. Marcus cyklar till Max förskola och jag möter upp där med bilen och så åker vi bil hem. Är verkligen mys.

Tisdagar är dessutom mysiga för Marcus börjar senare på onsdagmorgonen så vi kan vara uppe lite extra länge om vi vill. Vi brukar kalla det för lill-fredag.

Ikväll ska vi köpa lite snacks och dessutom fira för jag har blivit lite klokare angående min framtid i arbetslivet. Mer om det kommer! Ja usch nu är jag så där tråkig igen som skriver A men inte B.

Snart blir det mat här (Icas bordskyckling smak av BBQ Hickory. Bra och billigt middagstips!!) och sen gymmet för mig.



Mina älsklingar förra helgen i pulkabacken




”Jag är med och tävlar om ett kit ifrån Nivea värt 600:- hos Vi2blir3.se, var med och tävla du också HÄR

Kitet innehåller:

NIVEA Volume Nanodefinition Mascara
NIVEA Volume Shine Wonderfull
NIVEA Teint Delight Foundation
NIVEA Visage Moisturizing Day Care
NIVEA Visage Regenerating Night Care
NIVEA Visage Refreshing Cleasning Wipes

Vinnaren kommer att publiceras i bloggen.

LYCKA TILL!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback