Jullediga?

2010-12-28 18:30:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej!

Njuter ni fortfarande av julledighet? Isåfall är jag avundsjuk. Jag har jobbat idag. Det gick bra men det är väldigt lugnt på jobbet så känns nästan som att man sitter av tiden. Men vi fick massa gjort idag, städade skåp och grejade samt bakade med barnen!

När jag slutat mötte jag upp Marcus, Max, min mamma och min bror med familj på café och fikade lite. Nu pågår matlagning. Blev lite senare än tänkt men snart står maten på bordet =)!

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer
Josefine

Låter ju inte som en helt otrevlig avslutning på jobbdagen :-)



Och så kan jag trösta dig med att jag jobbar hela veckan + fredag, så du behöver inte vara orolig att någon njuter mer än dig. Å andra sidan så har jag ju själv valt att jobba i matbutik som har öppet alla dagar på året, så då får jag skylla mig själv :-D

2010-12-28  /  19:32:48  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback