Handlat!

2010-12-20 22:51:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh... jag är helt slut! Har varit på ICA Maxi och handlat allt inför julen. Egentligen var det väl inte så mycket julmat men har laddat upp med allt möjligt som ex. blöjor. Jag åkte 20.15 och kom hem kl. 22. Kände mig faktiskt lite julstressad av detta så är glad att det nu är gjort. Och jag orkar inte ägna en till tanke åt hur mycket det kostade (eller det faktum att jag hade för lite pengar på kontot så att jag fick ringa hem till Marcus som fick gå in på internetbanken och föra över mer pengar till mitt konto).

Imorse väckte Max mig genom att komma in till mig och säga Mamma, mamma tänd ganen, tänd ganen (alltså granen). Sötnos! Jag trodde inte att han skulle kliva ur sängen själv på mornarna eftersom det är så mörkt då men tydligen så vågade han det. Bara han inte börjar springa runt mitt i nätterna =).

Nej nu går jag och lägger mig! Godnatt!

Hoppas ni haft en bra dag =).

2 dagar kvar att jobba innan 5 dagar ledigt




Kommentarer
Sandra - fotoblogg

Godmorgon vännen! Är allt bra med er idag?

Kram

2010-12-21  /  09:00:07  /  http://mynikon.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback