Gomorron juldagen!

2010-12-25 10:31:53 ,   Allmänt/Vardagsliv

Gomorron!

Hoppas ni hade en mysig dag med nära och kära igår och får det likadant idag =)!

Vi hade en härlig dag igår fylld med mat, gott sällskap, julklappar och två tomtar! Dessvärre slutade vår kamera att fungera precis när vi kom fram till julfirandet hos min moster vid lunchtid. Det gick inte att trycka på avtryckaren och fota. SÅ störande!!! Jag startade om den flera gånger men det gick bara inte.... men till slut fick den tydligen lust att fungera igen för helt plötsligt var det som att den aldrig gjort nåt annat än att fota. Jag missade dock att fota vid maten och tomten. Tråkigt nog! (fick bara några halvsuddiga bilder som jag kunde fota i filmläget på kameran). Men efter det har jag lite bilder som jag kan bjuda er på senare.

Efter att vi firat hos min moster med min släkt på min mammas sida så åkte vi vidare till Marcus föräldrar där det var dags för ytterligare en tomte och julklappsutdelning och även julmat.

Vi har sovit över här hos Marcus föräldrar inatt, trots att vi bara bor ca 2 km härifrån. Det var så skönt igårkväll att slippa packa ihop alla julklappar och ge sig ut i kylan.

Om nån timme ska vi dock åka hem för vi ska till min farmor på middag.... och ytterligare en julklappsutdelning. Denna gång med pappas släkt.

Ja, och nu undrar ni kanske hur Max reagerade på tomten.... det blir nog ett helt eget blogginlägg senare.... =).





Kommentarer
Anna

Låter som att ni hade en härlig julafton :) Hoppas ni får en lika härlig juldag! Ska bli kul att läsa om hur Max reagerade på tomten :)

2010-12-25  /  11:22:21  /  http://ambi.blogg.se/
Linda

åh det låter mysigt!

tack för din omtanke. Julen gick bättre än väntat men så har vi ju leya också och då får vi annat att tänka på.

Kraam

2010-12-25  /  14:12:22  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback