Trygg i sig själv

2010-08-25 15:22:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max var på förskolan i fyra timmar utan mig idag och det gick kanonbra!! Han hade suttit ordentligt i samlingen, ätit bra och somnat direkt. Utan gnäll! Både Marcus och jag åkte och hämta honom. Han sov när vi kom dit så vi satt och pratade lite med personalen som tyckte att han verkar så trygg i sig själv och lär sig av de andra barnen hur han ska göra. Känns så skönt att han trivs! Hoppas det fortsätter att gå bra. Imorgon ska jag jobba så då får Marcus följa med Max.

Nu är vår lille toker hemma igen och sitter och äter yoghurt. Jag funderar på att ta en promenad i regnet. Allt går ju med regnkläder och stövlar!

Ikväll blir det symöte för mig.




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Så kul att det går så bra :D

2010-08-25  /  20:32:35  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback