Torsdag

2010-08-12 09:26:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Idag börjar jag jobba 10.30. Ska åka strax. Ska till apoteket först och köpa lite grejer. Jag har fått frågan om hur långt jag har till jobbet och jag har 2 mil. Tar ungefär 20 min att åka.

Min nacke och mitt huvud gör ont... som vanligt! Ska köpa Voltaren-T på apoteket och börja en kur för det känns som det är inflammation på g i nacken.

Hoppas jag får en bra dag ändå... och ni också såklart! =)



Jag vet att filmklippet inte funkar i föregående inlägg. Försökte ladda upp det igen på youtube men de har wepplatsunderhåll så får försöka senare




Kommentarer
Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Hoppas att du får en bra dag på jobbet och att du blir bättre i nacken och huvudet!

Kram

2010-08-12  /  09:47:22  /  http://edvinsmamma.wordpress.com
Emma - mamma till Meja och Alvin

Snart har du jobbat en hel vecka :) Känns bra?

Hoppas att värken ger med sig...

2010-08-12  /  12:15:22  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback