Svar

2010-08-13 13:35:57 ,   Max
Vet inte hur jag ska svara på anonyma frågor på ett bra sätt så jag svarar här.

Anonym
om Stackars lille killen!:
Vad fin din blogg blivit!

Hmm har ni pratat med BVC? Kanske är värt att prova ta bort mjölkprodukter under ett tag, kan ju vara tecken på laktos.

Svar: jag var i kontakt med bvc i början av året men hon sa att det nog inte är laktos eftersom han inte bajsar mer än 1-2 ggr per dag och om det vore laktos så skulle det vara många flera gånger. Vi har ändå provat några dagar med mjölkfritt men det har inte gjort någon skillnad. Vi har slutat med fullkorn och ger havrevälling (fr 6 mån) blandat med/eller majsvälling. Det tyckte vi gjorde magen bättre till en början men sen har det gått fram och tillbaks i alla fall. Han äter inte mycket frukt. Vissa dagar ingen alls.

Kan det vara något annat han är känslig emot?!

(jag ska ringa bvc nästa vecka igen. Det är telefontid på morgonen så måste göra det en dag då jag börjar sent)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback