Morgonlyx

2010-08-17 09:02:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Just nu har Max lite morgonlyx här hemma. Han tittar på Teletubbies och äter frukost i vardagsrummet. Det har han aldrig fått gjort förut. Han är så stolt och nöjd när han sitter där. Egentligen tycker jag att all mat ska ätas i köket men vad gör man inte för att själv få sitta och ha sina frukostmackor i fred =).




Jag ska åka till jobbet snart. Vet inte riktigt vad Marcus och Max ska roa sig med idag. Blir nog någon lekpark för dem. Igår var de på Marcus jobb (en förskola) en timme på förmiddan och Max lekte för fullt ute på gården. Snacka om att han är redo att själv börja förskolan! Det är bara en vecka kvar nu. Ska bli så spännande!

Nu ska jag slutföra frukosten och sedan göra mig i ordning för jobb. Vi "ses" ikväll =).




Kommentarer
Russin

hej gumman..:)



hhihi, stina har med fått ätit frukost/kvälls mackan framför tvn ett par gånger och det gillas massor, hihi..



hur trivs du på ditt jobb nu?



kramkram

2010-08-17  /  09:38:25  /  http://enburkrussin.se
Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Såklart att man ska ha lite morgonlyx ibland. Det brukar jag och Edvin också ha ibland :)

Kram

2010-08-17  /  10:09:28  /  http://edvinsmamma.wordpress.com
Lena

Vad söt han är! Han ser verkligen glad och nöjd ut

2010-08-17  /  20:29:39 
linda

haha exakt!



Tackar ;.)

2010-08-17  /  23:10:28  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback