Hejdå!

2010-08-31 09:27:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag lämnat Max på dagis. Var inga problem. Han sprang in och började leka innan jag klätt av honom jackan så jag fick bära honom till hans hylla och klä av honom. Sen sprang han iväg igen. Jag sa hejdå och vinkade och han tittade lite på mig och log och sen lekte han vidare så då åkte jag.

Vi är så förvånade att det går så bra. Självklart kan det och kommer säkert att komma bakslag men det är skönt att det går så bra nu i början. Han kanske inte haft ett dugg kul med oss här hemma?! =)

Jag börjar jobba kl 13 idag. Ska ta mig en cykeltur sen och handla lite och titta efter några grejer till Max 2-årsdag. Det är ju bara några veckor kvar.

Konstigt att vara här hemma både Marcus och jag medan Max är på dagis. Vi ska gå iväg och äta dagens lunch sen för detta är ju sista gången på länge som vi båda är hemma en vardag runt lunchtid. Gäller att lyxa till det lite för på måndag börjar Marcus jobba heltid igen och då blir ju allt annorlunda.

Hoppas ni får en fin dag!




Kommentarer
Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Ja envis kommer bebis nog vara he he! Skönt när lämningen går bra!

2010-08-31  /  09:30:51  /  http://malinsmix.blogg.se/
FLOOSAN

Skönt att det går så bra, Du har en trygg och älskad pojke, därför de funkar så bra =)

2010-08-31  /  09:44:28  /  http://blogg.mama.nu/floosan
linda

haha ja tänk vad roligt han har det på dagis. vad mysigt!

Kraam

2010-08-31  /  09:48:42  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback